שירים - מוזיקה - מילים לשירים

שירים - מוזיקה - מילים לשירים.

יום רביעי, 30 ביולי 2014

*כל מה שרציתם לדעת על יוטיוב ממש כאן*

 מהו אתר "יוטיוב"? בימינו אתר "יוטיוב" הוא מנוע חיפוש הסרטונים והשירים הגדול בעולם כולם שמועלים אליו בכל שניות אלפי שירים וסרטונים.ריכוז אדיר זה הוא מה שמביא לתחום הורדת שירים מיוטיוב לפרוח  בצורה כל כך רחבה. בנוסף לכך אתר "יוטיוב" זהו אתר שמביא לידי ביטוי את הרשת חברתית העולמית מבחינת הסרטונים.
רשת זו נוסדה בפברואר 2005 ע"י 3 אנשים שעבדו בחברת פייפל , צ'אד הארלי, סטיב צ'ן ,וג'אווד קארים שיעדם הייתה להנחות קבצי וידאו ואודיו רחבים בפשטות דרך האינטרנט. בשנת 2006 באוקטובר האתר נקנה
על ידי חברת הענק "גוגל", בביזנז חילופי עמיתות בסך של 1.65 מיליארד
                                
דולר.כיום בהתאם למה שכולם רואים , הטרחה של "גוגל" התמיינה כחכמה מאד וכיום "יוטיוב" הוא אחד מהאתרים הענקים והנזורים בעולם
מיד לאחר "גוגל" ו"פייסבוק". אתר "יוטיוב" שעשה שימוש לזינוק תכנים רגילים ונורמלים הפך לאתר שבו סרטונים/סרטים/שירים עם שדרים מיוחדים או פשוט סתם נהפכים "לוירוס" ברשת תוך כדי שיטת ההסבר שלהם הוא אטרקטיבי ומושך אליו אנשים מכל העולם .
אולם, חיסרטו בולט מאד שהתרחש ב"יוטיוב" , הוא שהגולשים יכולים לשמוע לשיר או לצפות בסרטון אך, לא ניתנת להם האפשרות להמיר את הפריט למחשב הנייח או הנייד.לאחר מספר שנים הגיעו  אתרי המצילי חיים שנקראים הורדת שירים מיוטיוב ואפילו תוכנות שנתנו מענה לחיסרון, להמיר את הסרטון למחשב הנייח שלהם. בשלב זה אפשר להגיד שנשברו כל כללי המשחק בנושא המוזיקה וכי הורדה מיוטיוב נהפכה לפשוטה פופולרית וציבורית  מאד.
כיצד פועל אתר "יוטיוב" ?
"יוטיוב" משדרת את תכניה באמצעות טכנולוגיית "הפלאש" וידאו אשר ממוסדת על נגן "הפלאש" של "מרקומדיה". השימוש נעשה בכתיבה סודית . טכנולוגיה זו נותנת ומאפשרת לאתרים  שונים להציג תכנים באיכות מקסימלית ברגע הגלישה, אך כדי לראות בתכנים צריך שימוש בתוסף (plug-in), שאנשי adobe משערים כי כמעט 90% מהמחשבים  מחוברים לרשת נוכחים .
בימים אלו אפשר לצפות ברוב סרטוני הווידאו אפילו בעזרת טכנולוגיית HTML5 [4] שמשתמשת בפורמט הווידאו WebM להענקת התכנים באתר.
כיום "יוטיוב" תומכת בכל הרזולוציות הבאות כולל באיכות בגבוהה ותלת מימד.נכון לרגע הזה "יוטיוב" משתדלת לתמוך בפורמטי הווידאו הבאים: AVI,, MKV, MP4, DivX, FLV, ogg, ogv,MOV (פורמטי וידאו המבוססים על MPEG-4, MPEG, VOB, WMV, 3GP נתמכים גם הם). יתרה מזאת, חלק מהרזולוציות דוגלות גם בהורדה מיוטיוב

"יוטיוב" הסמל של כולנו :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה